Gästplatser Båt

Vi har flera båtplatser avsedda för genomresande gäster:

1. Båtplats 1 vid kajen

2. Båtplats 1 vid flytbryggan

3. Båtplats 1 i Kanalen

Betalning

Gästplats kan användas fritt 4 timmar. Därefter 150:-/dygn

Betalning sker via Swish till nummer: 1236349419

Välkommen till Norrfjärden

Fiskeläge med ambition att bevara möjlighet till rekreation, näringar och annat utnyttjande av hav, kust och skärgård så att även framtida generationer ska få ha möjlighet till en hög grad av upplevelsevärden med stora natur och kulturvärden.

Cafe Skäret

Cafe Skäret kommer att drivas vidare i egen regi under sommaren 2024.

Öppet  söndag den 30 juni till  söndag den 4 augusti

Vardagar             18.00-21.00

Lördag/Söndag  15.00-2100

Underhållning med musik på söndagar vid 18.00 tiden

Varmt Välkommen

Camping

Norrfjärdens Camping

En liten, enkel camping med 12 ställplatser med el, nära torgcentrum och Cafe Skäret i Norrfjärden. Dusch ( för närvarande 10 kr mynt betalning) och toalett bredvid Cafe Skäret.

Obs. Det finns ännu ingen Latrintömning tillgänglig i området utan vi hänvisar till trafikverkets rastplatser med latrintömning :  Trafikinformation vägkarta - www.trafikverket.se

Campingen drivs utav Norrfjärdens hamnförening  och är obemannad förutom de tider då café skäret har öppet.

Klicka på bilden för mer information

Camping Norrfjärden

Båtplatser

Anmäl dig för båtplats genom att fylla i formuläret längst ned på sidan eller skicka e-post till:

batplats@norrfjardenshamnforening.se

Ange Namn , adress, telefonnummer samt hur stor båt du har

Pågående

Norrfjärdens hamnförening arbetar för utveckla hamnområdet och tillgängligheten så att fler får möjlighet att ta del av denna  vackra plats även i framtiden.

Båtplatser

Nya båtplatser i kanalen och ny flytbrygga

Café & Camping

Uppmärkning av platser samt grusväg på campingen.

Nytt boknings och betalsystem för campingen.

Planering pågår inför framtida servicehus.

Vid frågor, ifall du har synpunkter eller vill hjälpa till att bevara fiskeläget med dess stora natur och kulturvärden är du välkommen att fylla i formuläret nedan.

Namn E-post Meddelande Skicka in